عملیات واتر بلاست فوق فشار قوی

واتر بلاست یک شیوه نوین برای پاکسازی مخازن و سطوح مختلف


تکنیک واتر بلاست فوق فشار قوی

بایستی مطابق با استانداردها از لحاظ کیفیت باشند و همچنین قابل اطمینان بوده تا عملیات واتر بلاست به خوبی انجام شود. هنگامی که شرایط عملیاتی به منظو نظافت و شستشو بسیار سخت و شدید باشد و برای لکه بری عمیق ماشین آلات و تاسیسات صنعتی، رنگبری از روی قطعات و دیوار ها، نظافت آلودگی های چسبنده در پارکینگ ها، شستشوی قطعه های موجود در کارخانه ها، چربی زدایی و … استفاده می شود و به دلیل اینکه از آب در این تکنیک یا روش استفاده می شود بسیار پیشرفته تر از سندبلاست می باشد. واتر بلاست فوق فشار قوی بهترین راه حل بوده که هم در خشکی ها و هم در دریاها یا محیط های دارای آب قابلیت استفاده دارند. جدا از اینکه روش واتر بلاست روشی مکانیزه، با اطمینان و دوستدار محیط زیست می باشد، این روش، نظافتی عالی و با کیفیت را در بخش های مختلف صنعتی به ارمغان می آورد و به عنوان راه حل بسیار خوب در نظر گرفته می شود.

تکنیک واتر بلاست فوق فشار قوی روشی ارجح و توصیه شده برای استفاده در پروژه هایی می باشد که قرار است آلودگی های بسیار سخت و شدید و چسبنده یا رنگ زدایی از جایی خاص باشند. مطالعات متعدد نشان می دهد که سطوح گوناگونی که با واتر بلاست فوق فشار قوی شستشو داده می شوند نسبت به روش قدیمی که فقط ماسه و شن انجام می شود، استاندارتر و مناسب تر برای نظافت می باشد. روش تکنیک واتر بلاست فوق فشار قوی برای هر مکانی که نیاز به نظافت عمیق آلودگی ها دارد، می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این روش نه تنها عملیات نظافت را با کیفیت و سرعت بالا انجام می دهد، بلکه از نظر زمان و هزینه اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. به علاوه، واترجت های فوق فشار قوی یک سطح بسیار تمیز و پاک را به منظور روکش یا پوشش فراهم می کنند که منجر به پوشش یا روکش طولانی مدت می شوند. این مورد معمولاً پذیرفته شده که سطوحی که به وسیله ی عملیات واتر بلاست با دستگاه های واترجت فشار قوی نظافت و شستشو می شوند میزان قابل توجهی کلرید بسیار کم تر می باشند که باعث پوشش یا روکش بهتر و بالا رفتن طول عمر می شود. به علاوه احتمال آلودگی هایی نظیر شن توربین ها، کمپرسورها و عرشه کشتی ها را کاهش و از بین می برد. بهره وری دراین روش بسیار بالا بوده و همانطور که قبلاً ذکر شده است باعث کاهش محصوص زمان نظافت در پروژه های گوناگونی می شود.

کاربردهای عملیات واتر بلاست فوق فشار قوی در صنایع گوناگون

  1. حمل و نقال هوایی: نظافت مایعات هیدرولیک، چربی یا گریس از باندها
  2. صنعت آماده سازی یا تدارکات: حذف رنگ و لکه بری از روی دیوار و بتن، زنگ زدگی، رشد موجودات دریایی و … .
  3. نظافت دیگ های بخار، خطوط لوله، خمره، مبدل های حرارتی و … در کارخانه ها .
  4. به منظور از بین بردن شیرابه، SBR، آلدوگی های باقی مانده ی لوله ها، مبدل های حرارتی، راکتورها و مخازن در صنایع گوناگون.
  5. ریخته گری: به مظنور از بین بردن ته نشین ها، اکسیداسیون و اکسایس فلزات، مواد هسته ای، شن و ماسه و … .
  6. استگاه های برق یا نیروگاه ها: به منظور ضد عفونی کردن کپسول های سوخت، لوله و تجهیزات به منظور آلودگی های باقی مانده و … .
  7. صنایع دریایی: برای از بین بردن آلودگی هایی نظیر: رنگ، پوسیدگی، رشد موجودات دریایی در کشتی ها، عرشه، بدنه، مخازن ها، لوله ها، سکو های نفتی و … .
  8. و …

خدماتی که شرکت واتر بلاست آریا انجام میدهد

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *