پروژه واتر بلاست با فشار قوی

تجهیزات و دستگاه های واتر بلاست باید با استاندارد های جهانی مطابقت داشته باشه تا پروژه با کیفیت مطلوب و قابل اطمینانی انجام شود.

در هنگام شروع پروژه نظافت و شستشو سخت و با فشار قوی برای لکه بری عمیق ماشین آلات و تاسیسات صنعتی ، پتروشیمی و چربی زدایی و … استفاده میشود و به دلیل اینکه از آب در این تکنیک یا روش استفاده می شود بسیار پیشرفته تر از سند بلاست می باشد. 

واتر بلاست با فشار قوی بهترین راه حلی است که هم در خشکی و هم در دریا یا محیط های دارای آب قابل استفاده است. جدا از اینکه روش واتر بلاست روشی مکانیزه، با اطمینان و دوستدار محیط زیست می باشد، این روش، نظافتی عالی و با کیفیت را در بخش های مختلف صنعتی به ارمغان می آورد و به عنوان راه حل بسیار خوب در نظر گرفته می شود.

تکنیک واتر بلاست فوق فشار قوی روشی ارجح و توصیه شده برای استفاده در پروژه هایی می باشد که قرار است آلودگی های بسیار سخت و شدید و چسبنده یا رنگ زدایی از جایی خاص باشند. مطالعات متعدد نشان می دهد که سطوح گوناگونی که با واتر بلاست فوق فشار قوی شستشو داده می شوند نسبت به روش قدیمی که فقط ماسه و شن انجام می شود، استاندارتر و مناسب تر برای نظافت می باشد.

روش تکنیک واتر بلاست فوق فشار قوی برای هر مکانی که نیاز به نظافت عمیق آلودگی ها دارد، می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این روش نه تنها عملیات نظافت را با کیفیت و سرعت بالا انجام می دهد، بلکه از نظر زمان و هزینه اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

به علاوه، واتر جت های فوق فشار قوی یک سطح بسیار تمیز و پاک را به منظور روکش یا پوشش فراهم می کنند که منجر به پوشش یا روکش طولانی مدت می شوند. این مورد معمولاً پذیرفته شده که سطوحی که به وسیله ی عملیات واتر بلاست با دستگاه های واتر جت با فشار قوی  نظافت و شستشو می شوند میزان قابل توجهی کلرید بسیار کم تر می باشند که باعث پوشش یا روکش بهتر و بالا رفتن طول عمر می شود. به علاوه احتمال آلودگی هایی نظیر شن توربین ها، کمپرسورها و عرشه کشتی ها را کاهش و از بین می برد. بهره وری دراین روش بسیار بالا بوده و همانطور که قبلاً ذکر شده است باعث کاهش محصوص زمان نظافت در پروژه های گوناگونی می شود.

واتر بلاست در کشتی سازی کاربرد دارد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *